poniedziałek, 10 kwietnia 2017

To co masz obowiązek wiedzieć o kamieniarstwie

Jestem zupełnie zrób to sam a wyniosły z tego, gdyż jako niewiasta nie spodziewałem się domyślać, w jaki sposób zmienić żarówkę, nie mówiąc wcześniej o wtyku. Nie działa o to, że istnieję feministką, czy cokolwiek; Po prostu nie mam wcześniej mężczyzny do pieczenia gwoli mnie złych zadań. Mój on zawsze mnie traktował w jaki sposób równy, podczas gdy żył a odzyskałem mu wiele patentów domowych. Pomimo tego, że byłem prężniej w rzemiośle a robił nikłe meble w naszym mieszkaniu, upewnił się, że będę mógł zatroszczyć się o to, czy nie ma go do rutynowe czynności. Pamiętam w jaki sposób zabrał mnie za łokieć a delikatnie wyjechał na warsztat na tyłach do nauki stolarskiej to znaczy jednej innej cele. Wciąż słyszę jego głos w mojej głowie: "Miems, jesteś silną białogłową a uwielbiam cię, pomimo tego niewiasta powinna stać się w stanie zatroszczyć się o siebie, tak samo w tych trudnych czasach".

Dzięki mojemu mężowi nauczce wiem, w jaki sposób zmieniać olej w samochodzie a używać elektrycznego wiertła, iżby wymienić wyłącznie para z znacznej ilości cele. Uczył mnie w jaki sposób zoorganizować proste naprawy mieszkaniu, czy dodatkowo jakie zostały wszystkie sprzęt w jego warsztacie a w jaki sposób ich używać. Praktyczne predyspozycje a wiedza, jaką przekazał mi, przez lata znacząco uratowały mi środki, czy o ile nie to, musiałbym wypłacić środki, jakich nie mogłem sobie pozwolić na oferty znacznej ilości tłumaczy. Niedawno wziąłem się do redecorating mieszkaniu w wolnym chwili a istnieję nieco "do" to. Po co, wczoraj, w salonie wisiałam serię obrazów, jakie odziedziczyłem po staruszku, zanim wyszłam za on a przenigdy się nie zawiodłem. Malowidła wyglądają wspaniale a istnieję zupełnie wyniosły ze mnie za to, że wykonałem taką robotę przez specjalnym wiertełom do murów, jakie mój on przyuczył mnie używać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz