środa, 30 września 2015

Choroby nurków

Choroby nurków

hiperbaria
W ten sposób jak na przykład każde kurs na świeżym powietrzu, pikowanie ma zarówno wiarygodne ryzyko. Najbardziej umiane choroby zanurzenia są choroby dekompresyjnej, narkozy azotowej i dodatkowo płuco ponad ekspansji. Pokoje gwoli nurków oraz nawet nowatorskie płetwonurków podobnie jak stawą utworzeń podwodnych jak na przykład rekiny (głównie pochodzących spośród "Szczęki"), węgorze oraz barakudy. Jeśli właściwe instruktaż odkąd wykwalifikowanego dydaktyka płetwonurkowania, główny punkt zanurzenia i dodatkowo układ Pikowanie została uraczona, ryzyka te zdołają łatwo stać się zminimalizowane. Przecież są też pozostałe "cień" ryzyko nawet zaznani / wytrawnych płetwonurków płeć wszelkiego zanurzenia. W rzeczywistości, te pozycje są bezproblemowe w obsłudze, przecież zarówno są niewielkie składniki, które zdołają przerosnąć odnotowane. Ponad miesiąc wstecz, byłem ukończony wciąć moją wspólnotę aż do silnego zanurzenia. Istnieliśmy na miejscu zanurzenia spośród łajb motorowej. W łajb motorowych, nurków skoczyć aż do mnóstwa, w poprzek co jest "do tyłu spaść". Nadmuchać własny BCD, dotrzymywać minę oraz pozostały etap sterownika łapą oraz zwalniają się aż do wacie. Nauki techniczne ta jest używana na motorówki, ponieważ nie ma platformy na "wielki krok", no tak jak na przykład mocne łajb nurkowych. Po pozostałe, czyni znaczny etap wymaga, tak aby powstać na niedołęg, które zdołają wystawać się niebezpieczne, jeśli jesteś na łajb motorowej, ponieważ fale oraz ryzyko upadku. I skoczył aż do mnóstwa bez mojego zanurzenia. Ego wiecznie noszę spośród butlą na przestrzeni, ponieważ jest to łatwiejsze niż otrzymanie upichcone na łajb motorowej, przede wszystkim na falującym bezdnu. Płetwonurek ukończony, tak aby przerosnąć aż do tyłu, wypada zawołać o formalna zgoda wioślarz pomijać aż do wacie. Bowiem nurek nie przypuszczalnie wypróbować, lub jest persona na przestrzeni spośród powrotem. Przewoźnik figi o tym na łajb motorowej. Jednakowoż takiego dnia, pewien spośród nurków nie usłuchał tej reguły oraz zapomniał zadać pytanie przewoźnikowi, pod warunkiem przestrzeń ma zamiar zanurzyć jest jasne. I gdy byłem na przestrzeni, czekając na pikowanie spośród wioślarz, tak aby umeblować się na przestrzeni, nurek zleciał mi na czaszkę! Zasobnik ze stali zaatakował makówką spośród 50 kg nurka, o randze 10 kg oraz 15 kg stalowego zbiornika 12 litrów. To całość zaciemnione. Nie pomnę niczego po tej części. Istnieją to, co moi koledzy powiedzieli mi: "Przewoźnik porzucił boja gwoli płetwonurków na przestrzeni. W łajb motorowej porzucił nurków na przestrzeni oraz przewieziony aż do rantu w szeregu kilku minut. Określił pozostałych nauczycieli na rantu dryndnąć aż do usługi medycznej. Podczas gdy istnieli na rantu, samochód sanitarny nuże nie. Wzięli cię spośród łajb spośród noszami oraz udali się aż do szpitala. " Otworzyłem oczy w szpitalu. Posiadałem nadzwyczaj złośliwe opłakiwanie latarń oraz zawroty latarń. Po kilku godzinach, puścili sobie, przecież tak aby mój, tak aby wypróbować wyrazów oraz powrócić, jeśli bliżej nie określony spośród nich jest punkt. Pobudzałem się co dwa pór w pierwszą noc. Kilka dni odtąd, udałem się aż do szpitala akademickiego gwoli tomografii. Istnieją dwoje obrzęki w mojej czaszce, oraz jakie mięśnie wyjątkowo na mojej szyi. Muszę tomografii pozostały po dwóch tygodniach. Doktór rozpatrzy średnicę obrzęków. Istnieje podobnie jak okazja, przecież wstąpił spośród otuchą. To przypuszczalnie umieszczać w prasie się nadzwyczaj drobny lokalizacja pikowaniem. Przecież dostęp jest jednym spośród w najwyższym stopniu niebezpiecznych części zanurzenia. Przewoźnik to znaczy persona solenny powinien znajdować się sukurs oraz ocena nurków dojściem aż do wacie. Zawżdy wypada wypróbować, lub Twoje są skoki aż do. Mini siła przypuszczalnie wywołać aluminiowe ambarasy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz